Her får du en forklaring på hva de enkelte timene inneholder

Morgentrening

Denne timen er en flott time som du får trent gjennom hele kroppen på en halv time. Marius legger den opp med varierte øvelser med både kettlebells, manualer og andre vekter så timen blir spennende! Møt opp og få en bra start på dagen!

Morgenspinn

Morgenspinn med Steinar. Dette er en fin start på dagen med tøff musikk og tunge bakker. Steinar har lang erfaring og absolutt verdt å prøve. Meld deg på og bli andpusten!

Timespinn

Denne spinningtimen har varierende intensitet over 60 effektive minutter. Timen passer for alle som har prøvd spinning tidligere. Timen er lagt opp som en god sykkeltur i vekslende terreng. Både styrke og utholdenhet blir utfordret og pakket inn riktig og varierende musikk. Liker du spinning som treningsform er dette den ultimate treningsøkt. Tips! Drikk godt på forhånd. Ta med mer drikke enn du vanligvis gjør på en standardtime på 45 minutter. Hovedregel er en liter pr. 60 minutt. Enjoy!!

Spinning

Kondisjon og styrke i intervaller på spinningsykkel, hvor du får forbrent skikkelig i løpet av en time. Enkel, effektiv og morsom trening som passer for de aller fleste.

Kettlebells

Kettlebells eller Girya er noe av det mest effektive man kan bruke for å komme i bedre form, og for å styrke kjernemuskulatur og grep. Den opprinnelige bruken for de kanonkule-lignende vektene med håndtak på, var at de ble brukt som vekter for å henge på dekke over oppsamlet korn. Disse stilige kulene har vi nå tatt i bruk på sentret vårt til saltimer. Morsomme timer med mye nye grep og teknikker. Verdt å prøve for både menn og damer!

Yoga

Er du nysgjerrig på yoga, og lurer på om det kan være noe for deg? Bli med på en time med fokus på mobilitet, fleksibilitet og pust. Disse timene vil være på nybegynner-nivå, og er perfekt for deg som ønsker å bli mer bevegelig og oppleve en annerledes treningsform. Timene passer for alle aldere og uansett fysisk form. Positurene kan tilpasses dersom du har skader o.l. Ta på bevegelige klær og helst unngå sterk parfyme. Velkommen til en utfordrende, avslappende og morsom time!

Mage - Rumpe - Lår ved Ingrid Avelsgaard

Dette er timen for deg som vil stramme opp magen, få en spenstig rumpe og fyldige lår, eller rett og slett bare vil bli sterk i disse muskelgruppene. Timen bygger på enkle øvelser med fokus på riktig teknikk og tilpasses den enkelte av fysioterapeut Ingrid. Vi bruker kroppsvekt, partner, strikk, slynger og kettlebells – og lover deg en god og svett time med masse moro!
Vi ses på Hell 😉

Pulse-core ved Ingrid Avelsgaard

Bli med på ukas svettefest i salen! Vi bruker step til oppvarming og intervaller, med aktive pauser mellom. Siste halvdel av timen fokuserer vi på stabilitetstrening i slynger, som lett kan tilpasses hver enkelt – uansett om du er nybegynner, sliter med skader eller har lyst på en skikkelig utfordring. Avslutningsvis legger vi inn litt ekstra fokus på den viktige bekkenbunnen og tøying av sentral muskulatur. Er du klar for treningshøsten med oss?